Bedrijfsacties

Kom in actie met je bedrijf en steun de genezing van diabetes type 1!

Wil je met je bedrijf een verschil maken? Samen met je collega’s kun je op een leuke en impactvolle manier geld inzamelen voor onderzoek naar de genezing van diabetes type 1. Dit kan door deel te nemen aan een sportevenement zoals een marathon, triatlon of fietsuitdaging. Maar er zijn nog veel meer mogelijkheden!

Hier zijn enkele ideeën om in actie te komen:

• Sponsorlopen of -fietsen: Organiseer een bedrijfsloop of fietstocht en laat je collega’s zich laten sponsoren voor elke afgelegde kilometer.
  • Kookwedstrijd of Bake Sale: Laat teams binnen je bedrijf het tegen elkaar opnemen in een kook- of bakwedstrijd en verkoop de creaties voor het goede doel.
  • Pubquiz of Bingo-avond: Organiseer een gezellige quiz- of bingo-avond voor collega’s en hun families, waarbij de deelnamegelden naar diabetesonderzoek gaan.
  • Veiling of Loterij: Zet een veiling of loterij op met producten of diensten die je bedrijf aanbiedt, en doneer de opbrengst.
  • Bedrijfssportdag: Organiseer een sportdag met verschillende activiteiten waarbij teams het tegen elkaar opnemen en waarbij collega’s of klanten kunnen doneren om deel te nemen of een team te steunen.

Samenwerken voor een goed doel versterkt de teamspirit en laat zien dat jullie als bedrijf een hart hebben voor de samenleving. Elk initiatief, groot of klein, helpt ons dichter bij de genezing van diabetes type 1 te komen. Doe mee en maak van jouw bedrijf een kracht voor verandering!

Wil je nog meer impact maken? Je kunt als bedrijf ook een eigen evenement aanmaken! Je collega's kunnen dan individueel hun eigen actiepagina opzetten en bijdragen aan het gezamenlijke doel. Dit maakt het nog gemakkelijker om samen te werken en fondsen te werven. Neem contact met ons op via Suzanne@don.nl, en wij maken graag een evenement voor je aan op onze "Kom in Actie voor Stichting DON"-pagina.

Start je eigen actie